Om alle inhoud te kunnen zien hebt u de actuele versie van Adobe Flash Player nodig.

Start Het begin Victoriaans huis Oktober 2008 November 2008 December 2008 Januari 2009 Februari 2009 Maart 2009 Mei 2009 Juni 2009 Augustus 2009 Mei 2010 Juni 2010 Juli 2010 December 2010 Klavertje 4  mini april 2011 mini mei 2011 mini juni 2011 mini juli 2011 mini augustus 2011 mini september 2011 mini oktober 2011 mini november 2011 mini december 2011 mini januari 2012 mini februari 2012 mini maart 2012 mini april 2012 mini mei 2012 mini juni 2012 mini juli 2012 mini augustus 2012 mini september 2012 mini oktober 2012 mini november 2012 mini december 2012 Mini januari 2013 Mini februari 2013 Mini maart 2013 Mini maart 2013-1 Mini april 2013 Mini mei 2013 Mini juni 2013 Mini juli 2013 Mini aug 2013 Mini september 2013 Mini oktober 2013 Mini november 2013 Mini december 2013

Mini maart 2013-1

Terug naar pagina "Klavertje 4"

23 maart 2013.

Tickets liggen klaar en onze spaarpot is gewisseld voor ponden.

BIRMINGHAM HERE WE COME.

Zaterdagmorgen 23 maart was het dan eindelijk zo ver, Patty was al om 4.30 bij mij, daarna Trudie en Marrie ophalen en op naar Schiphol. Allemaal een bijna lege koffer, want ja, wie weet wat we op de beurs allemaal tegenkomen. Gelukkig een vroege vlucht kunnen boeken, de beurs gaat om 10 uur open.

We zijn direct door de douane gegaan, een bakkie koffie was geen overbodige luxe. Daarna nog even shoppen. En het was al snel 8 uur om het vliegtuig in te gaan. Met gelukkig goed vliegweer.

En het was zoooooo koud, maar in het vliegtuig gelukkig niet.

Het eerste wat ik zag tijdens het landen, bahhhhhhhhhhh

En dan snel verder, op naar de beurs.

Zo slecht weer hier, dat viel wel ff tegen, maar het zal ons weekend niet bederven.

Ons hotel ligt vlak naast de luchthaven. Nadat we onze koffer in het hotel hadden gebracht gingen wij direct door naar de beurs. Via de luchthaven konden we met een onbemande shuttle trein naar het NEC gebouw, waar de beurs was.

Er waren twee klavers wel erg door het dollen heen.

Eenmaal binnen op de beurs, besloten we ons in bedwang te houden en toch eerst voor koffie te kiezen.

Trudie was in eerste instantie erg geschrokken. Zij is al meerdere malen op deze beurs geweest en het was dit jaar de helft kleiner. Maar de indruk van de andere drie klavers was er niet minder om. Er waren echt wel andere dingen als bij ons in Nederland. En we hebben ons twee dagen op de beurs kunnen vermaken.

Naar ons zin hadden we het zeker.

Na een lange eerste dag hadden we allemaal trek in een vette hap. Hier zaten we allemaal wel een beetje in te kakken.

Ik had samen met Patty een kamer. Heerlijk je voetjes omhoog.

Trudie en Marrie kwamen bij ons zitten, gezellie een wijntje en nootjes konden niet ontbreken.

We hebben de spulletjes bekeken die we hadden gekocht, Trudie was zeer geslaagd vandaag met allemaal boekjes en Mar had een leuke vis gescoord. Ik heb bij Streets Ahead veel leuke miniaturen kunnen inkopen voor mijn webwinkel "Poppenhuismarkt". We hebben veel gezien en gaan morgen dan ook lekker shoppen op de beurs. Vandaag kijkdag, morgen koopdag.

De kraam bij het moderne huis verkocht ook hele mooie banken.

Dit was zo'n mooi huis, dat ik u de foto's graag wil laten zien.

Dit was echt geweldig om te zien.

Laatste koffie pauze, goed nadenken of we nog wat wilde kopen. Het was inmiddels 15.30 en om 17.30 ging ons vliegtuig, dus nog even snel en dan naar .....

Gepakt en gezakt, opweg naar het hotel waar we onze koffer moesten ophalen en dan maar hopen dat alles heel overkomt.

Pff een hele rij voor die douane. Strenge controle hier.

Na wat vertraging zaten we om 22.00 in de McDonald bij Leiden. Was een zeer ongezond weekend mmmmm

Marrie

Patty

Trudie

Ingrid

Hierboven de aankopen van ons alle vier. We hebben echt een super weekend gehad. Heel veel gelachen en alles liep op rolletjes. Dit kan niemand ons meer afnemen. We gaan nu opnieuw sparen voor volgend jaar. Wie weet gaan we wel naar een beurs in Frankrijk of Spanje.

28 maart 2013

Ons uitzicht van de kamer.

We hebben heerlijk geslapen en zitten hier aan het ontbijt. Wat sober, maar erg lekker was.

Spannend moment, kan alles mee naar huis?

Met een beetje verdelen bij elkaar, kwamen we niet boven de toegestane kilo's uit. En konden we vandaag rustig gaan shoppen op de beurs.

Marrie had direct weer van alles om te laten zien, een kunstof blok met gleuf, doe er een 3D kaart van de Action in, en je hebt een aquarium.En een mooi koffiezetapparaat.

We zagen de leukste dingen.

Ook dit schattige keukentje en deze slaapkamer.

Ik had voor de klavers een pen van "Poppenhuismarkt" meegenomen en een plantje, tuurlijk een Klavertje 4.

Vandaag clubdag bij Trudie. We raakte niet uitgepraat over Birmingham. Maar de gewone dingen gaan ook weer door. Dus na de koffie gingen we lekker verder met onze strandhuizen.

Het ijs wat Marrie op de beurs heeft gekocht staat geweldig.

Plakplaatjes uitzoeken voor op de vitrine.

De gemaakte etenswaren moeten natuurlijk wel met kleurstof bewerkt worden.

Ik vind hem zo leuk, deze vuilnisbak.

Voor de weg naar het toilet hoef je niet te zoeken.

Trudie was totaal niet happy met haar strandhuis, vandaar dat de foto's heel anders zijn als eerdere foto's die u voorbij zag komen. Zij gaat verder met een strandhuis waar ze al eerder buiten ons clubje aan begonnen was.

Even kijken of de kleur van het behang mooi bij de buitenkant komt.

We hebben altijd wel van iemand bekijks. Schattig he?

Zo leuk, met echt zand.

De keuze was snel gemaakt, dus knippen en plakken maar.

Ook de vloer is al gelegd.

Heel fris deze kleuren combinatie.

Patty heeft veel aan de binnenkant afgewerkt vandaag.

Wat een zootje!!!!

Patty was zo blij, Marrie had voor haar een MiniTool gereedsschapset. Dus natuurlijk van de professionals even uitleg hoe het allemaal werkt.

De stokjes liggen weer klaar om geplakt te worden.

De buitenwanden wil ik eerst af, een langdurig karwei, maar ik ga door.

Trudie had deze bos bloemen om te verloten, en ik was de gelukkige winnaar.